12.09.2019 року

ВІРТУАЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ММО педагогічних працівників  закладів позашкільної освіти


ТЕМА:   «Організація продуктивної діяльності МО у 2019-2020 н. р.».

Мета:  Консалтинговий супровід педагогічних працівників ЗПО з урахуванням нових підходів до модернізації освітнього процесу згідно нормативно-правової бази на 2019-20120 н.р.

Завдання:

- Опрацювання нормативних документів, що регламентують роботу закладів позашкільної освіти у новому 2019-2020 навчальному році:

  • Методичні рекомендації з питань організації освітнього процесу в закладах позашкільної освіти в 2019-2020 навчальному році.
  • Методичні рекомендації щодо реалізації ключової реформи Міністерства освіти і науки України  «Нова українська школа» в позашкіллі.
  • Методичні рекомендації щодо розвитку STEM - освіти у закладах середньої та позашкільної освіти у 2019 – 2020 навчальному році.
  • Лист МОН № 1/9- 523 від 16.08.19 р «Про національно –патриотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році.
  • Інформаційні матеріали щодо створення безпечного освітнього середовища, формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок у 2019/2020  н. р. 

- Ознайомлення з інтерв’ю Олени Биковськoї - президента міжнародної асоціації позашкільної освіти: «Проблеми та успіхи ЗПО».

- Обговорення порівняльної таблиці до проекту Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про позашкільну освіту». 

 

          У сучасних умовах доступність і якість освіти, у тому числі позашкільної є основними показниками ефективності освітньої системи будь-якої держави.

      Місія позашкільної освіти полягає у розвитку здібностей дітей та молоді у сфері освіти, науки, культури, фізичної культури і спорту, технічної та іншої творчості, здобуття ними первинних професійних знань, вмінь і навичок, необхідних для їх соціалізації, подальшої самореалізації та/або професійної діяльності.

 

Пропонуємо для обговорення такі питання:

 

- Чи достатньо забезпечено рівний доступ до позашкільної освіти дітей та молоді з різних верств населення у різних регіонах?

 

- Чи вплинуть передбачені МОН зміни на стан організації дозвілля дітей і молоді?

 

- Що головне для педагогів позашкільної освіти: перемоги вихованців на конкурсах чи сприяння їх максимальній соціалізації?

 

- Інклюзія в позашкіллі: утопія чи реальна перспектива?

 

 

- Як посилити популяризацію позашкільної освіти, діяльності закладів позашкільної освіти на рівні держави, області, міста, ОТГ?

 

Матеріали для опрацювання

Download
2.5-2 - Типова-Освітня-Програма-(проект-
Adobe Acrobat Document 145.3 KB
Download
Метод.рекомендації позашкілля.pdf
Adobe Acrobat Document 293.2 KB
Download
Додаток Щодо створення безпечного освітн
Adobe Acrobat Document 545.2 KB
Download
Методичні рекомендації щодо розвитку STE
Adobe Acrobat Document 326.7 KB
Download
Л.МК мет.рек. МОН для ЗПО 19-20н.р..pdf
Adobe Acrobat Document 455.1 KB
Download
Щодо створення безпечного освітнього сер
Adobe Acrobat Document 38.8 KB
Download
Лист МОН від 16.08.2019 №1_9-523 Про нац
Adobe Acrobat Document 283.0 KB
Download
Порівняльна табл Проект-Зміни-Закон-ПО.p
Adobe Acrobat Document 869.1 KB


Write a comment

Comments: 6
  • #1

    Кузьміна Віолета , директор СЮТ (Thursday, 12 September 2019 09:21)

    Колеги , вітаю з початком нового навчального року ! Бажаю всім успіху та творчого натхнення !

  • #2

    Лихачова Вікторія (Thursday, 12 September 2019 09:22)

    Шановні колеги, розпочинаємо віртуальне засідання, працюємо у вільній формі.
    Ви маєте можливість поступово ознайомитися з наведеною інформацією, яка представлена у різних форматах. Вказавши ПІБ та посаду, висловлюйте свою думку «Коментарях»

  • #3

    Божко Лілія Володимирівна, методист ЦТК м. Добропілля (Thursday, 12 September 2019 10:33)

    Дякую за цікаву інформацію. Нарешті у законі детально освітлено багато питань. Приємно бачити, шо прописані вимоги до ЯКОСТІ позашкільної освіти та ії контролю, окремо говорится про інклюзію. Вважаю зміни яки внесені до Закону про позашкільну освіту дуже важливими та корисними. Вони направлені на захист інтересів як працівників позашкільної освіти, так і на захист інтересів всіх бажаючих отримати додаткову освіту, не залежно від стану здоров'я, мови, віку, інтересів. Ще раз дякую організаторам семінару. Із задоволенням буду використовувати надані матеріали у роботі з педагогічними кадрами нашого Центру.

  • #4

    Пилипенко Наталя Вікторівна, методист Білозерського КЦ (Thursday, 12 September 2019 22:24)

    Доброго дня, шановні колеги! Вітаю всіх з початком нового навчального року! Бажаю міцного здоров'я, плідної роботи, наснаги, гарного настрою на весь навчальний рік!!!
    Матеріали засідання нові, і насамперед АКТУАЛЬНІ. Вивчення нормативної бази - це основа у наданні освітніх послуг. Той, хто не йде вперед - опиняється далеко позаду.
    Виступ О.Биковської свідчить про те, що ми -працівники позашкілля- знаходимось у центрі уваги і наші проблеми не приховують, а намагаються допомогти.

  • #5

    Пилипенко Наталя Вікторівна, методист Білозерського КЦ (Friday, 13 September 2019 00:03)

    Щодо питання про інклюзивне навчання.
    Я вважвю, що робота з дітьми з особливими потребами дуже актуальна і клопітка. Той, хто покликаний бути педагогом і працювати саме з такими дітьми, не повинен звертати увагу на фінансову сторону "медалі". В цьому навчальному році керівник Зразкового художнього колективу дизайн-студії "Сувенір" Лєпілєна Лілія Чеславівна взяла на себе відповідальність за навчання дітей з особливими потребами і буде вести заняття на базі ЗЗСО № 15.Ми пишаємося її рішенням і всіляко допомагаємо в організаціїї занять такої групи.Тому , інклюзія - це не утопія, а впровадження нормативних документів Держави у життя ЗПО.

  • #6

    Кузьміна Віолета , директор СЮТ (Monday, 16 September 2019 15:11)

    Дякую організаторам за надані матеріали. Дуже корисна , цікава та актуальна інформація, яка прийде на допомогу в роботі , в освітньому процесі.Приємно , що ПО ставиться на належний рівень , де охоплені інтереси як педагогів, так і дітей .Я також декілька років працювала з дітьми з особливими потребами .


21.02.2019 року

ВІРТУАЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ММО педагогічних працівників  закладівпозашкільної освіти


ТЕМА: «Використання можливостей сервісів Google як один із способів підвищення мотивації гуртківців»

Мета: розкрити основні аспекти використання Google сервісів у навчально-виховному процесі для підвищення мотивації гуртківців.

Завдання:

  • Ознайомити педагогів з основними сервісами Google та їх можливостями.
  • Розширити досвід роботи в Google диску.
  • Надати поради щодо самостійного опанування Google документів.
  • Розширити досвід мережевої взаємодії між учасниками освітнього процесу.
  • Сприяти використанню можливостей сервісів Google у професійній діяльності педагогів закладу.

На сучасному етапі розвитку освіти на перший план виходить особистість того, хто навчається, а не просто його навчання знанням, умінням, навичкам. Саме особистість і індивідуальність людини з притаманними йому характеристиками є результатом освітнього процесу. При цьому виховання особистості полягає, перш за все, в розвитку системи її потреб і мотивів. Характер мотивації навчання і особливості особистості є, по суті, показниками якості освіти.

Переглядаючи роботи, присвячені дослідженню проблем мотивованості навчання (А.С. Герасимова, А.К. Маркова, Л. І. Божович, М. Г. Єрмолаєва та ін.) можна зробити висновок, що для підвищення мотивації роботи гуртківців на занятті необхідно:

  • Мінімізувати: перевантаження, психологічний дискомфорт, не цікавість, монотонність, одноманітність навчальної дії, неочевидність результату.
  • Максимізувати: значимість, цікавість навчального матеріалу, емоційний вплив, психологічний комфорт, в тому числі, звернення до особистого досвіду і облік різних здібностей гуртківців, конкретність і очевидність кінцевого результату, різноманітність дій, створення проблемної ситуації або дозвіл парадоксів, змагальність, ігровий характер проведення занять,  рішення логічних задач, творчий характер навчально-пізнавальної діяльності.

При використанні ІК - технологій, і в тому числі Інтернет-ресурсів, на заняттях, як раз і з'являються умови для створення проблемності змісту, творчого характеру і змагальності діяльності гуртківців. При цьому виникають емоції, які активізують, спонукають дітей, ініціюють їх спрямованість на вчинення діяльності, що, безсумнівно, сприяє підвищенню їх внутрішньої мотивації при опануванні нової теми.

У своїй практичній діяльності для підвищення рівня мотивації на заняттях педагоги мають можливість використовувати сервіси Google для підготовки матеріалів до занять, завдань для гуртківців. Крім того, сервіси можуть використовуватися в роботі над навчальними проектами за програмою.

Сервіси Google підтримують як індивідуальну, так і групову взаємодію.

Ці дії включають:

  • персональні дії учасників: записи думок, замітки і анотування чужих текстів, розміщення мультимедійних файлів;
  • комунікації учасників між собою (месенджери, пошта, чат, форум, конференції, вебінари).

У роботі з вихованцями зручніше не пояснювати і навчати багаторазово роботі з одним і тим же сервісом, а дати посилання на свій список, який вони освоюють практично, отримуючи довідкові матеріали і методичну допомогу педагога. 

Інтеграція ІК-технологій і сучасних педагогічних технологій здатна стимулювати пізнавальний інтерес до навчання, створюючи умови для мотивації до вивчення предмета. Це раціональний спосіб підвищення ефективності та інтенсифікації навчання і самонавчання, підвищення якості освіти.

Впровадження нових інформаційних технологій в навчальний процес дозволяє активізувати процес навчання, реалізувати ідеї розвиваючого навчання, підвищити темп заняття, збільшити обсяг самостійної роботи гуртківців. Педагог висуває не тільки статичну інформацію але і різні мовні явища в динаміці із застосуванням кольору, графіки, ефекту мерехтіння, звуку, «пожвавлення» ілюстрацій. Це якісно новий рівень застосування пояснювально-ілюстративного і репродуктивного методів навчання.

При цьому слід зазначити, що інформаційно-освітні ресурси не повинні використовуватися з розважальною спрямованістю, а також замінювати педагогічних технологій. Вони покликані мати педагогічну доцільність та некомпенсовані результат.

Використання інформаційно-комунікативних технологій дозволяє:

  • проводити заняття на високому естетичному і емоційному рівні;
  • забезпечити високу ступінь диференціації навчання;
  • забезпечити позитивну мотивацію навчання;
  • удосконалити контроль знань;
  • раціонально організувати навчальний процес, підвищити ефективність заняття;
  • формувати навички дослідницької діяльності;
  • забезпечити доступ до різних довідкових систем, електронних бібліотек, інших інформаційних ресурсів.

Ви маєте можливість переглянути навчальне відео та самостійно опанувати роботу з Google документами



Download
Использование Google на занятиях.pdf
Adobe Acrobat Document 1.3 MB
Download
ХМАРНИЙ СЕРВІС ДЛЯ СТВОРЕННЯ ДОКУМЕНТІВ.
Adobe Acrobat Document 373.4 KB
Download
Сервіси Google.pdf
Adobe Acrobat Document 794.7 KB

Write a comment

Comments: 10
  • #1

    Анна Єфремова (Wednesday, 20 February 2019 13:06)

    Колеги, розпочинаємо віртуальне засідання, працюємо у вільній формі.
    Ви маєте можливість поступово ознайомитися з наведеною інформацією, яка представлена у різних форматах, та практично закріпити її.
    Вказавши ПІБ та посаду, залишаєте свій відгук в «Коментарях» щодо використання сервісів Google для підвищення мотивації гуртківців та їх подальшого впровадження в освітній процес закладу.

  • #2

    Базюк Ірина (Thursday, 21 February 2019 10:10)

    Базюк Ірина Михайлівна, директор ДЮСШ відділу освіти Добропільської міської ради. Використання хмарних сервісів не лише організовує самостійну роботу гуртківців, а й сприяє підвищенню мотивації до навчання та кращому засвоєнню навчального матеріалу, робить процес навчання цікавішим та більш адаптованим для сучасності. Це дуже зручно і швидко. Перспективи використання можливостей сервісів Google – це співробітництво, обмін інформацією та підвищення власної продуктивності. Молодці! Дякую за віртуальне засідання. Для нас змога познати нове та поділитися досвідом.

  • #3

    Галина Котова, керівник гуртка ЦТК (Thursday, 21 February 2019 14:41)

    Щиро дякую за цікаву змістовну і, головне, актуальну добірку інформації. Відновила призабуте, знайшла відповіді на нагальні запитання, ознайомилась з новими можливостями.
    Використання електронних таблиць, створених та редагованих он-лайн, розширює можливості підготовки та проведення масових заходів.
    У своїй роботі щорічно при підготовці Першості відділу освіти зі скелелазіння ми проводимо електронну реєстрацію учасників з використанням онлайнової гугл-форми, а у ході проведення змагань використовуємо електронні таблиці для демонстрації результатів та підведення підсумків змагань. Це дає змогу уникнути помилок при підрахунках, прискорює виведення результатів, підвищує рівень довіри до підсумків.
    Бажаю колективу ЦДЮТ подальшої наснаги на творчу змістовну роботу!

  • #4

    Лаврентьєва Людмила Павлівна, зав.відділом, керівник гуртка ЦТК (Thursday, 21 February 2019 16:01)

    Використання хмарних сервісів буде допомагати організовувати самостійну роботу гуртківців, спонукати їх до кращого засвоювання вивченого матеріалу.
    Дякую за надання корисної інформації.

  • #5

    Пилипенко Наталя ВікторівнаЮ методист Білозерського ОКЦ (Thursday, 21 February 2019 16:56)

    Доброго дня, колеги! Вимоги часу диктують свої умови. І позашкілля не стоїть осторонь. Використання всього нового дає можливість для реалізації своїх ідей. Сучасна молодь - впевнено використовує ІКТ у повсякденні, а педагоги повинні змотивувати використання ІКТ і направити дитину на правильне застосування сучасної техніки. Тема семінару актуальна.

  • #6

    Лєпілєна Лілія Чеславівна, керівник гуртка Білозерського ОКЦ (Thursday, 21 February 2019 22:55)

    Використання гугл-форм - це дійсно гарний спосіб навчання, передачі та застосування великої кількості матеріалу. Ми - керівники гуртків- можемо користуватися цією формою при наявності ІКТ( хоча б смарт-телефону).Гарно, але поки що не дуже доступно(зокрема в нашому ЗПО).Знайти інформацію, переробити та зберегти на гугл-дисках або у хмарі, дати дозвіл на використання і застосування у подальшій роботі. Такі види отримання та обрабки інформації привчає до самостійного здобуття корисного матеріалу. А педагоги - навчаючи, вчаться самі! Дякую за спонукання до вивчення нового!!!

  • #7

    Афонічева Алла Леонідівна, керівник гуртка Білозерського ОКЦ (Thursday, 21 February 2019 23:13)

    Доброго вечора. Гугл - форми - це здебільшого здобуття іформації як окремою людиною, так і групою. Пошукова робота , реалізація проектної діяльності - стають на перше місце і більшої популярності набуває дистанційне навчання із залученням мережних технологій. До переваг використання Інтернетсервісів в освітньому процесі слід віднести і використання сервісів Google, що не передбачає додаткових витрат на комп’ютерну техніку (крім плати за трафік), доступ забезпечується з будь-яких пристроїв (комп’ютер, ноутбук, нетбук, планшет,
    мобільний телефон та ін..); доступність (дім, школа, ЗПО, будь-яке місце, де є доступ до
    wi-fi); Учасники Google груп мають можливість організовувати конференції або соціальні заходи для окремих учасників групи; спільно працювати над проектами або презентаціями з використанням сторінок Вікіпедії; організовувати заходи для обговорення важливих проблем. Вихованці мого гуртка широко користуються гугл-формою і я, як педагог, рада йти у ногу з сучасними технологіями. Для мого гуртка - це зручно. Дякую за співпрацю!!!

  • #8

    Титова Тетяна Іванівна, директор Білозерського ОКЦ (Thursday, 21 February 2019)

    Працюю в освіті вже давно. І щороку пізнаю все більше і все новіше. Згодна з моїми педагогами: використання гугл -форм - це зручне самостійне навчання. Будь -то хореографія, будь -то образотворче мистецтво, вокал чи сценічна майстерність - якщо ти дійсно прагнешь нового, мислиш по-новому, тоді преломляй нове до свого напрямку роботи, і тоді оточуючі скажуть, що ти дійсно майстер своєї справи, сучасний педагог, який вміло використовує інноваційні форми роботи; до такого керівника гуртка тягнуться діти, тому що їм цікаво і на занятті, і під час опанування матеріалу в дистанційному режимі.( перегляд майстер-класів, відео -презентацій, відео занять з послідуючим обговоренням в групі,чи з педагогом, і багато-багато іншого. Будемо йти поряд з сучасними формами роботи, тому що "хто не йде вперед, той опиняється позаду". Дякую за семінар.

  • #9

    Лєпілєна Лілія Чеславівна, керівник гуртка Білозерського ОКЦ (Thursday, 21 February 2019 23:31)

    Все нове - це цікаво і корисно, як для педагогів так і для вихованців.

  • #10

    Зубкова Тетяна Леонідівна,керівник гуртка ЦТК (Saturday, 23 February 2019 18:09)

    Дуже корисна інформація для педагогів ,сучасні технології цікаві вихованцям.Допомога у засвоєнні навчального матеріалу.Дякую за семінар.


29.03.2018 року

ВІРТУАЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ММО хореографів та педагогічних працівників позашкільних закладів


ТЕМА:  «Самоосвіта педагогів позашкільної освіти як необхідний фактор для реалізації освітнього процесу»


Мета: обмін досвіду з самоосвітньої діяльності, підвищення  загальнокультурного, професійного рівня.

 

Завдання:

• розширення досвіду з самоосвітньої діяльності педагогів;

• мотивування на професійний саморозвиток та самовдосконалення;

• діагностика та планування процесу самоосвіти.

• оцінка рівня готовності педагога до розвитку

• сприяння самовизначенню педагогам особистої траєкторії розвитку. 

 

 

 

"Формальна освіта допоможе вам вижити, 

а самоосвіта приведе вас до успіху".

Джимі Рон

 

 

Download
самоосвіта як інструмент.pdf
Adobe Acrobat Document 217.1 KB
Download
ДЖЕРЕЛА САМООСВІТИ.pdf
Adobe Acrobat Document 135.0 KB
Download
діагностика.pdf
Adobe Acrobat Document 263.4 KB
Download
ПРИКЛАДИ ФОРМУЛЮВАННЯ ТЕМ САМООСВІТИ.pdf
Adobe Acrobat Document 235.9 KB

Write a comment

Comments: 6
  • #1

    Анна Єфремова (Thursday, 29 March 2018 09:54)

    Доброго дня, шановні колеги!
    Розпочинаємо віртуальне засідання ММО хореографів та педагогічних працівників закладів позашкільної освіти. Ви маєте можливість ознайомитися з матеріалами та залишити свій відгук в «Коментарях» (вказавши ПІБ повністю, посаду, заклад). Відгук залічується як реєстрація.
    Висловіть свою думку щодо необхідності постійного підвищення професійної компетентності педагога та розкрийте власні форми самоосвітньої діяльності.

  • #2

    Москаленко Н.М., заступник директора з НВР Центру туризму та краєзнавства учнівської молоді (Thursday, 29 March 2018 11:32)

    Шановні колеги, дякую за змістовний матеріал. Підтримую думку, що професійна самоосвіта педагога - свідома безперервна діяльність з удосконалення своєї особистості як фахівця: адаптування своїх індивідуальних неповторних якостей до вимог педагогічної діяльності, постійне підвищення професійної компетентності та неперервне вдосконалення якостей своєї особистості.

  • #3

    Пилипенко Н.В., методист освітньо-культурного центру (Thursday, 29 March 2018 15:52)

    Доброго дня, шановні колеги! Актуальність самоосвіти не вгасає, тому що у час модернізації освіти треба пізнавати нове і втілювати у практику набуті теоретичні знання. Мотивація до самоосвіти повинна бути обов'язково і професійною самоосвітою треба займатися ціленаправлено і систематично.

  • #4

    Титова Т.І., директор освітньо - культурного центру (Thursday, 29 March 2018 16:01)

    Шановні колеги! Обмін досвідом підвищує професійний рівень, а продумана організації самоосвітньої діяльності удосконалює професійну майстерність педагога і, як наслідок, формується авторитет педагога серед вихованців, батьків, колег. Творчо працюючий педагог сам створює свій особистий імідж , а різні види діяльності в процесі самоосвіти сприяють професійному зростанню педагога.

  • #5

    Лєпілєна Л.Ч., керівник гуртка освітньо - культурного центру (Thursday, 29 March 2018 16:11)

    Доброго дня, педагоги! Самоосвіта здійснюється індивідуально або колективно. Працюючи з дітьми не можливо не займатися самоосвітою. Коли готуєш дітей до конкурсів та фестивалей займаєшся разом з ними пошуковою роботою, тим самим і сам вдосконалюєш свої знання з певної теми. Індивідуально займатися самоосвітою складно, займає багато часу, а у колективній роботі відшукуєш цікавинки, обмінюєшся досвідом, тобто навчаючи навчаєшся. Дякую за стимул до пошуку нового в педагогічній діяльності!

  • #6

    Афонічева Алла Леонідівна, керівник гуртка Бізозерського освітньо-культурного центру (Thursday, 29 March 2018 20:01)

    Якщо звернутися до Вікіпедії, то там є таке визначення, шо самоосвіта — риса характеру наполегливих осіб. Кожен педагог-позашкільник – це неповторна особистість, яка має свій неповторний талант, що заохочує дітей до навчання та творчості в позаурочний час. Мотивацією до самоосвіти визначається, перш за все, необхідність постійно самовдосконалюватися, розширювати та поглиблювати знання. Сучасний педагог знаходиться в постійному пошуку, чогось нового, цікавого. Зараз це здебільше в інтернеті. Приймаємо участь у вебінарах, майстер класах, знайомимся з однодумцями на відео конференціях, спілкуємось в групах, обмінюємось методичними новинками … Участь у віртуальних засіданнях, які ви запропоновуєте нам – це одна із форм самоосвіти. Ознайомишся з документами, наданими матеріалами, щось знайдеш особисто для себе в інтернеті за даною темою, зробиш для себе якісь нотатки - і ти вже більше обізнаний. Дякую за таку можливість.


28.09.2017 року

ВІРТУАЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ММО хореографів та педагогічних працівників позашкільних закладів


Тема: «Методична робота в ПНЗ. Якою їй бути?»


Мета: підвищення ефективності використання ресурсного потенціалу методичного відділу позашкільного закладу.

 

Завдання:

  • ознайомлення учасників ММО з оптимізацією освітнього простору позашкільного навчального закладу через модернізацію науково-методичної діяльності (з досвіду роботи ЦДЮТ);
  • розширення досвіду мережевої взаємодії між учасниками ММО;
  • сприяння модернізації форм, змісту і методів підготовки та розвитку професійної компетентності педагогів-позашкільників у міжатестаційний період.
  • надання інформаційно-освітніх, консультативно-методичних послуг творчим педагогам.

 

Download
метод001.compressed.pdf
Adobe Acrobat Document 3.9 MB

Write a comment

Comments: 5
  • #1

    Єфремова Анна (Monday, 02 October 2017 10:29)

    Шановні колеги!
    Ви маєте можливість ознайомитися з досвідом роботи ЦДЮТ щодо оптимізації освітнього простору позашкільного навчального закладу через модернізацію науково-методичної діяльності. Залиште свій «Коментар» (вказавши ПІБ повністю, посаду, заклад) щодо "Методичного забезпечення ПНЗ: проблеми й подальший поступ».
    Відгук залічується як реєстрація.

  • #2

    Методист Білозерського ОКЦ Пилипенко Наталя Вікторівна (Tuesday, 03 October 2017 19:19)

    Шановні колеги! Велика вам шана і подяка за інноваційний підхід до методичної роботи. Для себе я взяла нові форми роботи, хочу застосувати їх у роботі свого позашкільного закладу.

  • #3

    Директор Білозерського ОКЦ Титова Тетяна Іванівна (Tuesday, 03 October 2017 19:28)

    Анна Петрівна та Валентина Вікторівна, дякую за зібраний вами матеріал. Ви даєте приклад та взірець, використовуючи нові форми методичної роботи. В нашому ОКЦ в методичній роботі теж впроваджуються інноваційні технології, тому сподіваюсь на співпрацю та взаємодопомогу.

  • #4

    Афонічева Алла Леонідівна, керівник гуртка Білозерського ОКЦ (Wednesday, 04 October 2017 15:24)

    Читаючи пояснення слова «оптимізація», ми бачимо, що це поліпшення, пов’язане з обранням найкращого варіанту, що це комплекс найвигідніших заходів. Анна Єфремова і Валентина Верещагіна поділилися, я впевнена, найкращими варіантами модернізації науково-методичної діяльності в ПНЗ. Завжди у нагоді всім практичні розробки, приклади з досвіду роботи. Тем паче найкращі! Дуже приємно прочитати визначення назви нашої професії і подумати: «Да, ми такі ще універсали..!».
    Особисто для мене, знайомство з матеріалами статті було справжнім «воркшопом». Прочитала – самостійно знайшла значення деяких слів іншомовного походження. «Брейнстормінг» - не знаю,… пора на пенсію, але «мозковий штурм» - знаю, фух…можна ще працювати. І ось що прийшло на думку, що треба якісь «альтанки» для розмов педагогів з опитом, де будемо знайомитися з новими (але знайомими) термінами, щоб не було соромно перед молоддю, що не розуміємо деяких визначень. Це я про себе.
    Бажаю вам продовжувати поширювати інноваційний педагогічний досвід.

  • #5

    Керівник гуртка Білозерського ОКЦ Люкевич Анастасія Валеріївна (Wednesday, 04 October 2017 23:40)

    Шановні досвідчені педагоги! Я молодий спеціаліст. Влітку цього року закінчила Бердянський державний педагогічний університет. В закладі працюю з середини вересня. За цей час отримала вже стільки інновацій! Мені дуже цікаво дізнаватись ,шукати, освічуватись. Матеріал подано для методистів, але мені він теж став у нагоді. Я вже зрозуміла, що крім проведення занять керівники гуртків постійно займаються своєю самоосвітою, обмінюються досвідом роботи, впроваджують нові форми та методи навчання на заняттях. Мені цікаво працювати і набувати досвіду з досвідченими педагогами. Дякую вам!


17.05.2017 року

ВІРТУАЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ММО хореографів та педагогічних працівників позашкільних закладів


Тема: «Шляхи розвитку творчого потенціалу педагога»

Мета: обмін досвіду хореографів та педагогів-позашкільників з розвитку  творчого потенціал педагога, сприяння активізації творчої діяльності, співпраця педагогів між собою, організація процесу активного, креативного, самостійного опанування знань та формування вмінь, навичок, ставлень.

Завдання: 

  • ознайомити учасників засідання з основами творчої педагогічної діяльності;
  • розглянути характеристики рис творчих особистостей;
  • розширити досвід з формування творчої особистості педагога через створення відповідних умов, виокремлення компонентів, визначення ступеня готовності педагогів до творчої діяльності;
  • надати поради творчим педагогам та методистам.

Педагогічна діяльність, як ніяка інша, багата на величезну кількість нестандартних ситуацій, які вимагають від педагога неоднозначних варіативних підходів до розв’язання.

Що означає бути творчим? Які риси притаманні творчому педагогу? Що таке креативний підхід? Як розкрити творчий потенціал? У чому секрет натхнення, без якого неможлива творчість?

Таких запитань може бути багато, як і відповідей на них...

 

Download
Готовність педагога до творчої діяльност
Adobe Acrobat Document 346.8 KB
Download
Основи педагогічної майстерності.pdf
Adobe Acrobat Document 390.8 KB
Download
Проблеми розвитку творчого потенціалу пе
Adobe Acrobat Document 237.9 KB
Download
творчість - необхідна складова праці пед
Adobe Acrobat Document 204.8 KB
Download
Джерела творчості педагога.pdf
Adobe Acrobat Document 465.0 KB
Download
Основи творчої педагогічної діяльності.p
Adobe Acrobat Document 534.9 KB
Download
Проблеми розвитку творчого потенціалу пе
Adobe Acrobat Document 237.9 KB
Download
Яким є сучасний педагог.pdf
Adobe Acrobat Document 169.2 KB
Download
ознаки педагогічної креативності.pdf
Adobe Acrobat Document 181.9 KB
Download
основні умови трансформації діяльності п
Adobe Acrobat Document 215.3 KB
Download
Розвиток і реалізація творчого потенціал
Adobe Acrobat Document 296.3 KB


Матеріали дайджесту  Білозерського ОКЦ              Творчий педагог - творчий вихованець"

Download
Афоничева А.Л.Роздуми про творчого педаг
Adobe Acrobat Document 136.9 KB
Download
Пилипенко Н.В.Шляхи розвитку творчого по
Adobe Acrobat Document 235.6 KB
Download
Жмур Т.В.Розвиток творчості на заняттях
Adobe Acrobat Document 271.8 KB
Download
Титова Т.І.Умови для творчості керівника
Adobe Acrobat Document 138.7 KB
Download
Лєпілена Л.Ч.Образотворче мистецтво - од
Adobe Acrobat Document 277.0 KB
Download
Трофименко К.І.Прояв творчості педагога
Adobe Acrobat Document 217.0 KB


Write a comment

Comments: 10
  • #1

    Анна Петрівна (Wednesday, 17 May 2017 07:40)

    Доброго дня, шановні колеги!
    Розпочинаємо останнє у цьому навчальному році віртуальне засідання ММО хореографів та педагогічних працівників позашкільних закладів. Упродовж дня Ви маєте можливість ознайомитися з матеріалами, які представили колеги та залишити свій відгук в «Коментарях» (вказавши ПІБ повністю, посаду, заклад). Відгук залічується як реєстрація.
    Чекаємо від Вас пропозицій щодо удосконалення роботи ММО та планування цікавих тем на наступний навчальний рік.

  • #2

    Трофименко К. І. , керівник гуртка раннього хореографічного розвитку "Усмішка", Білозерського ОКЦ (Wednesday, 17 May 2017 09:14)

    Доброго ранку,колеги!Вивчення досвіду підтверджує, що тільки творчий педагог здатний виховати творчу індивідуальність.Добре, що є такі засідання де можно обмінятися досвідом і новими ідеями!Дякую за дуже змістовну та цікаву інформацію.

  • #3

    Єфімцева І.Г., керівник гуртка хореографії, Добропільської ЗОШ І-ІІІ ст. №19 (Wednesday, 17 May 2017 10:27)

    Доброго дня, шановні колеги! Сьогодні держава покладає великі сподівання на тих, хто працює з дітьми, доручивши закласти фундамент свого майбутнього. Виховати, всебічно розвинути, сформувати особистість, людину - творця, господаря своєї долі, патріота і громадянина. Таке завдання може виконати тільки висококваліфікований, творчо працюючий педагог. Тому тема розвитку творчого потенціалу стала дуже доречною. Дякую за цікаву і корисну інформацію. Дивлячись на таку кількість статей,виникла пропозиція - створити електронний журнал ММО, в якому і будуть розміщенні подібні матеріали та власні статті та зауваження. Його можна було б розміщувати на сайті та випускати 2 рази на рік. Всім творочого натхнення!

  • #4

    Москаленко Н.М., заступник директора з НВР Центру туризму та краєзнавства учнівської молоді (Wednesday, 17 May 2017 10:51)

    Добрий день, шановні колеги! Дякую за змістовний, науково-обгрунтований, надзвичайно корисний матеріал для педагогів-позашкільників, які хочуть і працюють натхненно, розвивають творчі здібності та обдарованість підростаючого покоління. Щиро вдячна за те, що поділилися з нами тим, що робите.
    Ваща діяльність потрібна! УСПІХІВ !!!

  • #5

    Пилипенко Наталя Вікторівна (Wednesday, 17 May 2017 13:28)

    Доброго дня, колеги! Дякуємо за зібрані матеріали, які допоможуть у роботі. Творчість педагога це завжди цікаво. На сучасному етапі розвитку освіти, творчість та ініціативність -найважливіші якості сучасного педагога, будь то школа чи позашкільний заклад. Дякую за співпрацю!!!

  • #6

    Лєпілєна Лілія Чеславівна, керівник дизайн - студії " Сувенір" Білозерського ОКЦ (Wednesday, 17 May 2017 13:33)

    Доброго дня, колеги! Спілкуватися завжди цікаво і корисно. А якщо матеріал стосується насамперед твоєї роботи - це КЛАС! Дякую за співробітництво!!!

  • #7

    Титова Тетяна Іванівна, директор Білозерського ОКЦ (Wednesday, 17 May 2017 14:08)

    Вітаю всіх!Участь у семінарі - це завжди корисно та цікаво! Інноваційна форма спілкування - це теж творчість. Підвищення вимог до рівня і якості освіти спонукає до пошуку нових шляхів удосконалення навчально-виховного процесу . Така тема семінару завжди буде своєчасною, актуальною та цінною. Мені подобається те, що матеріали семінару сприяють замислитись про те, що все, що ми робимо - це і є творчість, і кожен педагог проявляє її у сфері своєї діяльності. Сподіваюсь на подальшу співпрацю. Всім дякую!!!

  • #8

    Жмур Тетяна Володимирівна, керівник вокального гуртка "Мрія" Білозерського ОКЦ (Wednesday, 17 May 2017 14:19)

    Добридень, колеги! Готуючись до цього семінару, не було проблемою подати матеріал, так як я вважаю себе творчою особистістю та творчим педагогом і на своїх заняттях використовую все нове. Дітям завжди цікаво приходити на заняття гуртка, тому що вони чекають чогось новенького. Кінцевим результатом нашої творчої роботи і є вислів " Творчий педагог - творчий вихованець". Всім дякую!

  • #9

    Голік Ігор Олександрович, керівник хореографічного гуртка " Усмішка" Білозерського ОКЦ (Wednesday, 17 May 2017 14:51)

    Здрастуйте, педагоги! Вимоги сучасності дають можливість до прояву творчості. Заняття хореографічного гуртка, які проходять стандартно, можливо не завжди цікаві. Діти звикли до того, що вони приходять навчитися правильним танцювальним рухам. Нестандартне проведення заняття вносить свої корективи і мої вихованці чекають такі заняття і з превеликим задоволенням беруть участь у них. Хто працює творчо, той має задоволення!

  • #10

    Афонічева Алла Леонідівна, керівник гуртка сценічної майстерно сті "Витівники" Білозерського ОКЦ (Wednesday, 17 May 2017 15:06)

    Доброго дня, колеги! Готовність до інноваційної діяльності є показником здатності педагога нетрадиційно вирішувати актуальні для особистісно-орієнтованої освіти проблеми. Якщо на кожне заняття намагатися підбирати такі види навчальної діяльності, які дають можливість виявити ініціативу і самостійність, потребують винахідливості та творчості, це зацікавить дітей, викликає позитивні емоції, сприятиме діяльності, пошуку, формуванню творчого мислення. Таким чином, використовуючи інноваційні методи роботи, педагог формує творчу особистість, яка матиме міцні знання та буде успішно застосовувати їх на практиці. Творчість керівника гуртка породжує творчість вихованця.Успіхів у роботі всім!!!


14.12.2016 року

ВІРТУАЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ММО хореографів та педагогічних працівників позашкільних закладів

Тема: «Організація діяльності керівника гуртка позашкільного закладу»

Мета: надати методичну допомогу хореографам та педагогам-позашкільникам у підготовці та проведенні навчально-виховного процесу з урахуванням загальних вимог та концептуальних основ діяльності позашкільних закладів.

Завдання:

- ознайомити учасників засідання з сучасними вимогами ведення ділової документації керівника гуртка;
- розглянути організацію роботи з безпеки життєдіяльності гуртківців;
- розширити досвід з організації та проведення сучасного гурткового заняття;
- надати поради творчим педагогам. 

Write a comment

Comments: 11
  • #1

    Анна Єфремова (Wednesday, 14 December 2016 08:32)

    Доброго ранку, шановні колеги!
    Ми розпочинаємо віртуальне засідання ММО хореографів та педагогічних працівників позашкільних закладів. Працюємо в дистанційному режимі у вільному форматі. Ви поступово, протягом дня ознайомлюєтесь з інформаційно-методичним дайджестом, в якому містяться матеріали, які супроводжують роботу керівника гуртка позашкільного закладу та залишаєте свій відгук в «Коментарях» (вказавши ПІБ повністю, посаду, заклад), щодо такого формату роботи, загальних вражень, аналізу та користі розміщених матеріалів для вашої подальшої роботи. Відгук залічується як реєстрація.

  • #2

    Вєлєв С.І., учитель музичного мистецтва, керівник хореографічного гуртка в Білицькій ЗОШ №10 (Wednesday, 14 December 2016 09:28)

    Дякую за дуже змістовну та цікаву інформацію, обов`язково буду використовувати у своїй подальшій роботі. Форма роботи інноваційна, дуже сподобалася, тому що до віртуального формату можна приєднатися у будь -який час, отримати необхідні матеріали. Дякую організаторам.

  • #3

    Людмила Рудь керівник колективу "Райдуга-ШаНс", ЦДЮТ м. Добропілля (Wednesday, 14 December 2016 10:06)

    Доброго ранку! Інформаційно-методичний збірник "Організація діяльності керівника гуртка позашкільного закладу" - гарна допомога для всіх педагогів позашкільних закладів. Всі необхідні матеріалі для роботи, зібрані та оформлені в один збірник. Давно мріяла про такий.

  • #4

    Афонічева Алла Леонідівна керівник гуртка сценічної майстерності "Витівники". Білозерський ОКЦ (Wednesday, 14 December 2016 13:47)

    Доброго дня, шановні колеги! Дякую за ваш труд - збірник корисної та цікавої інформації для працівників позашкільних закладів. Форма роботи методичного об'єднання зручна, але іноді можна і поспілкуватись наживо.

  • #5

    Пилипенко Наталя Вікторівна, методист Білозерського ОКЦ (Wednesday, 14 December 2016)

    Шановні колеги, дякую за співпрацю. Зібраний матеріал корисний для використання керівникам гуртків. Занесемо матеріали в методичні копилки. Віртуальна форма роботи дійсно зручна, так як матеріали можна прочитати в будь - який час, а от живого спілкування все ж таки не вистачає. Бажаю успіхів у подальшій роботі!

  • #6

    Титова Тетяна Іванівна, директор Білозерського ОКЦ (Wednesday, 14 December 2016 15:12)

    Добрий день, шановні колеги. Дякую за висвітлення методичного посібника "Організація діяльності керівника гуртка позашкільного закладу".Дуже корисна інформація для керівників хореографічних гуртків. Користування технологічною карткою - це зручно, але написання конспекту заняття в хореографічному гуртку - це зовсім інша справа.Успіхів та натхнення у роботі!!!

  • #7

    Трофименко Катерина Ігорівна, керівник хореографічного гуртка Білозерського ОКЦ (Wednesday, 14 December 2016 15:27)

    Шановні колеги! У всіх педагогів є свої родзинки, але спілкування з керівниками дає можливість замислитись над тим, чим з нашої практики можна поділитися з колегами, а що взяти від колег собі . Успіхів вам!

  • #8

    Жмур Тетяна Володимирівна, керівник вокального гуртка " Мрія" Білозерського ОКЦ (Wednesday, 14 December 2016 15:36)

    Добрий день всім! Я ознайомилась з інформаційно-методичним збірником "Організація діяльності керівника гуртка позашкільного закладу" і все про що в ньому йшла мова стане мені у нагоді. Наш методист давала нам подібну інформацію. А ви зібрали все в один збірник. Співпраця у віртуальному форматі зручна.

  • #9

    Калінкіна-Каверіна Валерія В'ячеславівна, керівник театральної студії «Джем» ЦДЮТ м. Добропілля (Wednesday, 14 December 2016 15:49)

    Доброго вечора! Дякую за інформаційно-методичний дайджест. Він увібрав в себе багато новітнього та корисного матеріалу. Даний збірник змістовний та інформаційно наповнений. Для мене це велика знахідка, до якої буду звертатися в подальшій роботі.

  • #10

    Кузьміна Віолетта Володимирівна,директор СЮТ м. Білицьке (Thursday, 15 December 2016 10:34)

    Дякуємо за інформацію, яка буде в нагоді для подальшого використання в роботі кожного педагога позашкільної освіти .Формат спілкування сподобався - сучасний та зручний . Бажаємо Вам подальших натхнень у роботі !

  • #11

    Бутєв О.С., керівник секції картингу "Джет" Добропільский ЦДЮТ (Friday, 16 December 2016 11:36)

    Дякую за корисні рекомендації, що виконані в зручній формі. Дайджест допомагає мені, як керівнику-початківцю, набувати досвіду в моїй праці, та стане в нагоді кожному керівнику.